JLProjekt - projektowanie, tworzenie i zakładanie stron internetowych

Wprowadzimy Twój biznes w świat internetu

 

Reklama w internecie czyli reklama online

Drogi internauto, trafiłeś tutaj, ponieważ masz własną firmę, lub w tej w której pracujesz zajmujesz się marketingiem.
Czy to nie dowód na to, że reklamę online można dobrze targetować? Reklama internetowa to bardzo szerokie pojęcie, istnieje wiele rozwiązań a każde może być bardzo elastyczne. Poniżej opiszę kilka podstawowych rozwiązań


 

1.

AdWords czyli linki sponsorowane w Google

 

Jeśli nie pozycjonowanie to co? Oczywiście AdWords, czyli linki sponsorowane w Google. Podobnie jak pozycjonowanie, linki sponsorowane pojawiają się w wynikach wyszukiwania nad lub pod naturalnymi wynikami wyszukiwania.

adwords linki sponsorowane
media społecznościowe

2.

Facebook, Twitter, YouTube czyli media społecznościowe (social media)

To aktywny kontakt z fanami naszej marki. Narzędzie bardzo ważne, ponieważ dzięki niemu informujemy na bieżąco naszych klientów o ofercie, zmianach, promocjach a także czasami publikujemy coś, dzięki czemu pojawi się uśmiech na ich twarzy a to budzi pozytywne skojarzenia. Reklama w mediach społęcznościowcyh pozwala też dotrzeć do nowych klientów, głównie przez bardzo precyzyjne narzędzie targetowania reklam
Zapraszamy do zadawania zapytań ofertowych.

3.

Reklama display – graficzna potocznie zwana banerowa

Silnie oddziałująca na wizerunek. Warto ją emitować na portalach tematycznych / branżowych / lokalnych, dzięki czemu docieramy do wybranej grupy docelowej. Bardzo dobrą praktyką jest budowac wizerunek wśród Internautów, którzy przypomną sobie o nas w momencie pojawienia się potrzeby skorzystania z wybranych towarów lub usług.
Oprócz serwisów branżowych, mozna też emitować reklamy online na serwisach lokalnych, tzn. związanych z określonym regionem.

reklama banerowa
reklama targetowana

4.

Reklama w targetowana wg zainteresowań/preferencji Internauty

Czy to możliwe? Oczywiście, ponieważ każda czynność w internecie jest monitorowana a co za tym idzie na jej podstawie można określić profil Internauty. Jeśli mamy historię jego działań (zapisywaną jest w przeglądarce), to na tej podstawie systemy emisji reklam może emitować wybranemu użytkownikowi reklamę online zgodną z jego preferencjami.

Szukasz kampanii dokładnie sprofilowanej pod Twój biznes?

Dotrzemy bezpośrednio do potencjalnych klientów

Zapytaj o kampanie