Linki sponsorowane Google Ads – reklama Google Adwords
Pozycjonowanie wymaga długotrwałych działań. Oczkujesz szybkich efektów Postaw na reklamę Google Ads i linki sponsorowane. Zachęcamy do skorzystania z naszych usług a zajmiemy się skutecznym poprowadzeniem Twojej kampanii.
Jak działają linki sponsorowane w wyszukiwarce – Google Ads?
Google Ads, wcześniej znany jako linki sponsorowane Google AdWords, to potężne narzędzie reklamowe online. Umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów za pośrednictwem linków sponsorowanych, które pojawiają się na stronie wyników wyszukiwania (SERP).
Dzięki Google Ads możesz emitować ukierunkowane reklamy i śledzić skuteczność, aby udoskonalać kampanie pod kątem maksymalnej skuteczności.
Do kogo trafiają linki sponsorowane w wyszukiwarce – Google Ads?
Google Ads działa poprzez kierowanie na określone słowa kluczowe związane z Twoją działalnością. Jest to typowy przykład marketingu odwróconego, co oznacza, że reklama pojawia się tylko tym internautom, który szukają konkretnej usługi. Np. jeśli sprzedajesz buty przez internet, możesz kierować reklamy na słowa kluczowe, takie jak „buty” lub „buty damskie”. Im bardziej ukierunkowany jest wybór słów kluczowych (tzw. długi ogon), tym bardziej prawdopodobne jest, że osoby szukające tych produktów klikną link sponsorowany i dokonają zakupu. Google Ads w swoim planerze słów kluczowych jest nam w stanie pokazać jakie frazy i jak często wyszukują internauci a na podstawie tego jesteśmy w stanie skutecznie emitować kampanię linków sponsorowanych na konkretne wskazane frazy kluczowe.
Bardzo precyzyjne targetowanie reklamy
Druga najskuteczniejsza forma reklamy w internecie
Szybki czas uruchomienia kampanii
Elastyczny budżet reklamowy
Dlaczego warto zainwestować w linki sponsorowane w wyszukiwarce – Google Ads?
Google Ads oferuje wiele korzyści dla firm chcących dotrzeć do większej liczby klientów. Na początek linki sponsorowane pozwalają precyzyjnie dotrzeć do określonej grupy docelowej. Dzięki zaawansowanym możliwościom targetowania Google Ads, reklamy mają największe szanse powodzenia.
Dzięki modelowi pay-per-click, płacisz za reklamę wyłącznie, gdy ludzie klikają w link i odwiedzą Twoją stronę lub podejmują jakieś działania. Wszystkie te czynniki sprawiają, że Google Ads jest jednym z najbardziej opłacalnych i skutecznych sposobów reklamowania się firm w internecie. Kampanię trzeba jednak odpowiednio skonfigurować!
Planer słów kluczowych pokazuje statystyki wyszukiwania przez internautów oraz estymuje koszty za kliknięcie za górny lub dolny zakres strony.
Miejsce emisji linków sponsorowanych w wyszykiwarce Google
Zamów bezpłatna wycenę emisji linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google