Reklama w Internecie czyli reklama online

 

Drogi internauto, trafiłeś tutaj, ponieważ masz własną firmę, lub w tej w której pracujesz zajmujesz się marketingiem.
Czy to nie dowód na to, że reklamę online można dobrze targetować? Reklama internetowa to bardzo szerokie pojęcie, istnieje wiele rozwiązań a każde może być bardzo elastyczne. Poniżej kilka podstawowych rozwiązań.

Zamów bezpłatną wycenę

reklama w Internecie

Facebook, Twitter, YouTube czyli reklama w mediach społecznościowe (social media)

 

To aktywny kontakt z fanami naszej marki. Narzędzie bardzo ważne, ponieważ dzięki niemu informujemy na bieżąco naszych klientów o ofercie, zmianach, promocjach a także czasami publikujemy coś, dzięki czemu pojawi się uśmiech na ich twarzy a to budzi pozytywne skojarzenia. Reklama w mediach społecznościowych pozwala też dotrzeć do nowych klientów, głównie przez bardzo precyzyjne narzędzie targetowania reklam.
Zapraszamy do zadawania zapytań ofertowych.

media społecznościowe
adwords linki sponsorowane

Linki sponsorowane w wyszukiwarce – Google Ads

 

Jeśli nie pozycjonowanie to co? Oczywiście AdWords, czyli linki sponsorowane w Google Ads. Podobnie jak pozycjonowanie, linki sponsorowane pojawiają się w wynikach wyszukiwania nad lub pod naturalnymi wynikami wyszukiwania.

Reklama w targetowana wg zainteresowań/preferencji Internauty

 

Czy to możliwe? Oczywiście, ponieważ każda czynność w Internecie jest monitorowana a co za tym idzie na jej podstawie można określić profil Internauty. Jeśli mamy historię jego działań (zapisywaną jest w przeglądarce), to na tej podstawie systemy emisji reklam może emitować wybranemu użytkownikowi reklamę online zgodną z jego preferencjami.

reklama targetowana
reklama banerowa

Reklama display – graficzna potocznie zwana banerowa

 

Silnie oddziałująca na wizerunek. Warto ją emitować na portalach tematycznych / branżowych / lokalnych, dzięki czemu docieramy do wybranej grupy docelowej. Warto budować wizerunek wśród Internautów, którzy przypomną sobie o nas w momencie pojawienia się potrzeby skorzystania z wybranych towarów lub usług.
Oprócz serwisów branżowych, można też emitować reklamę online na serwisach lokalnych, tzn. związanych z określonym regionem.