Reklama targowana zgodnie z zainteresowaniami i profilem klienta

 

Czy można pokazywać klientowi reklamę, której oczekuje? Która nie będzie przypadkowym banerem, a prezydencie dobraną i skonstruowaną ofertą z dużym prawdopodobieństwem zakupu? Tak!

 

Zamów bezpłatną wycenę

Reklama targowana zgodnie z zainteresowaniami i profilem klienta

Jak działa reklama targowana?

 

Każda czynność / zachowanie użytkownika w Internecie jest monitorowana i zapisywana przez systemy reklamowe, a co za tym idzie – na jej podstawie można określić precyzyjny profil Internauty. Dzięki dostępowi do historii tych działań systemy emisji reklam mogą emitować wybranemu użytkownikowi reklamę online zgodną z jego preferencjami.

Proces emitowania reklamy targowanej zaczyna się od zebrania informacji o użytkowniku Internetu, które są gromadzone za pomocą plików cookie lub innych technologii śledzenia w systemach reklamowych. Następnie te informacje są wykorzystywane przez systemy emisji reklam, aby wyświetlać reklamy spersonalizowane i dopasowane do użytkownika.

Do kogo trafia reklama targowana?

 

Nie musisz zastanawiać się nad tym, w jaki sposób emitować reklamę. Nie musisz też wybierać, czy chcesz korzystać z sieci Google Ads, czy reklamy w mediach społecznościowych – wystarczy, że skorzystasz z naszych usług.

Reklama targowana wykorzystuje dane o użytkownikach Internetu, takie jak dane demograficzne, zainteresowania i  nawyki zakupowe do wyświetlania spersonalizowanych reklam.

precyzyjne targetowanie Google Ads linków sponsorowanych

Bardzo precyzyjne targetowanie reklamy

skuteczna forma reklamy

Druga najskuteczniejsza forma reklamy w internecie

szybkie uruchomienie Google Ads

Szybki czas uruchomienia kampanii

elastyczny budżet Google Adwords

Elastyczny budżet reklamowy

Dlaczego warto zainwestować w reklamę targowaną?

 

Dobra reklama może całkowicie odmienić Twój biznes. Dziś wykorzystujemy nowoczesne narzędzia i technologie do analizowania zachowań odbiorców, dzięki temu możemy lepiej kierować komunikaty reklamowe.

Reklama targowana ma wiele zalet i pozwala na bardziej efektywne dotarcie do docelowej grupy odbiorców, personalizację komunikacji z klientem, optymalizację kampanii reklamowej i zwiększenie efektywności działań marketingowych. Dzięki temu reklama targowana będzie skutecznym sposobem na zwiększenie sprzedaży i konkurencyjności na rynku. Chcesz wiedzieć więcej? Zachęcamy do kontaktu i skorzystania z naszej oferty.

Reklama targetowana wg segmentu odbiorców
Reklama targetowana wg danych demograficznych
Reklama targetowana wg tematu
Reklama targetowana wg miejsc docelowych

Możliwości targetowania reklamy banerowej w systemie emisji Google Ads.

 

Zamów bezpłatną wycenę

 

    Dane podstawowe:

    Wybierz do kogo kierujesz sprzedaż swoich produktów i usług

    Branża działalności, np. motoryzacja, gastronomia etc.

    Płeć:

    Przedział wiekowy, np. 25-45 lat:

    Lokalizacja geograficzna, np. wojewódzytwo, miasto, miasto + promień 20 km

    Cechy charakterystyczne (zainteresowania, upodobania, cechy charakterystyczne Internautów do których będzie kierowana reklama np. studenci, właściciele firm, młode małżeństwa, osoby lubiące podróże, interesujące się sportem itd.):

    Budżet kampanii (kwota netto):