Chyba można dość odważnie stwierdzić, że większość naszych klientów nie śledzi na bieżąco statystyki stron internetowych (mimo, że każdy je ma).
Co to oznacza?
Dokładnie to, że mija ich odpowiedź na pytania: ilu użytkowników dziennie odwiedza stronę www, jak długo użytkownik przebywa na naszej stronie, czy wykonał kliknięcia przeglądając oferty, czy zamknął stronę w ogóle jej nie przeglądając. Mało tego, jeśli użytkownicy (a co za tym idzie PRZYSZLI KLIENCI) przeglądają stronę, to jakie produkty ich najbardziej interesują!
Statystyki stron internetowych powinny stanowić jej integralną część!
Ważna jest informacja, w jaki sposób internauci trafiają na naszą stronę, czy to z Google, czy z innych stron www, a może wchodzą na stronę bezpośrednio wpisując jej adres w przeglądarkę internetową. Czy nie są to cenne informacje dla każdego przedsiębiorcy? Wystarczy poświęcić kilka minut w tygodniu, aby przeglądnąć najważniejsze statystyki stron internetowyh, dowiedzieć się czego szukają nasi klienci na naszej stronie i finalnie lepiej podać im to, na czym najbardziej im zależy w ten sposób generując swoje zyski.